مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:412022-11-06ورزشي

فارس من| پیگیری مطالبات گوجه کاران و خریداران خودرو در دستور کار فارس قرار گرفت


گروه فارس من؛  وقتی پویشی ثبت می کنید حتما از خودتان این سوال را  می پرسید که قرار است چه پیگیری هایی برای مطالبه من انجام شود.

در گزارش های مستمری که منتشر می کنیم قصد داریم برنامه خبرنگاران فارس را برای پیگیری برخی از پویش های مهم یا پرامضا اعلام کنیم.

 در ترکیب مطالباتی  که می خواهیم به آن ها بپردازیم  سعی کرده ایم در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی پویش داشته باشیم؛ حتی اگر با سیاست های خبرگزاری فارس نیز مخالف باشند.

امروز 5پویش کاندیدای اعلام برنامه های پیگیری خبرنگاران فارس شدند از درخواست بازگشت حامد زمانی به عرصه خوانندگی تا  مطالبه افزایش مهلت واریز مبلغ قرعه کشی خودرو در این پویش ها هستند.

  ضرورت انتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس، رفته و موضوع را با او در میان گذاشته.

سلیمی در پاسخ به مطالبه مطرح شده گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.

در ادامه پیگیری ها قرار است سرویس اجتماعی و خبرنگار آموزش پروریش این مطالبه را با سازمان  پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و دفتر تالیف کتب درسی مطرح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پیگیری مطالبات گوجه کاران و خریداران خودرو در دستور کار فارس قرار گرفت

فارس من| پیگیری مطالبات گوجه کاران و خریداران خودرو در دستور کار فارس قرار گرفت